Standup på Nesodden Vertshus
juni 27 @ 20:00 - 22:00

🌞🍻 Sommer. Latter. VM-stemning.
Lørdag 27. juni varmer vi opp til England-kampen med standup på Nesodden Vertshus 🎤😂⚽
🇬🇧 + 🇳🇴 Engelsk og norsk standup
🔥 GRATIS inngang – proffe komikere
Ta med gjengen og gjør en hel kveld ut av det!
Komikere på programmet:
🎤 Martin Brurås
Galgenhumor, uventede vendinger og en energitank som har gått tom. Martin er en komiker som har gjort stort og smått, fra store klubbkvelder til små puber.
🎤 Helene Husvik
Helene finner humor i sitt skråblikk på samfunnet og sitt eget liv – med null filter, selvironi og glimt i øyet.
🎤 Samuel Knudsen
Samuel har vært en fremadstormende aktør innen norsk standup i over 14 år. Allerede som 37-åring har han rukket å stå på mer enn fem ulike scener rundt omkring i Oslo – opptil flere ganger
🎤 Dušan Lovre
Dušan is a 40-something guy who does comedy because nothing else makes any sense. Making a living as a software developer, he spends the rest of his time finding silliness in everyday beauty and horrors
🎤 Jan Wehrmann
Jan er selve reinkarnasjon på en midtlivskrise for forsiktige, statsansatte, rotløse og blakke menn som gjerne vil ha litt spenning i hverdagen og som endte opp med å gjøre stand-up. Han er fortsatt like blakk, men tidvis lever han nå med litt høyere puls. Jan har gjort stand up siden 2019, og har vært morsom på og av små og store scener siden da.
Konferansier:
🎙️ Scott LaHart
En deadpan, absurdisk komiker, født i New York, bosatt på Nesodden og nå dobbel statsborger. Opptrer jevnlig på mange av de største klubbene i Oslo og i byer over hele Sør-Norge. Han nylig debuterte på Latter og nylig gjort standup på et utsolgt Rockefeller ifm Aftenpodden USA livepod.
Standupen hans går på engelsk, men han kaster inn noe norsk her og der, og har mange referanser til både det norske og amerikanske samfunnet.
Scott står bak Standup Nesodden og gleder seg til å gi halvøya enda flere fine standupkvelder framover.
Showet begynner ca kl 2000, men fint om du komme litt tidligere for å få plass (og absolutt ikke dumt å reservere et bord heller 🙂